Sluiszicht

sluiszicht001_a

Ik hou over, dat kabinetsbesluit voorbij gaat aan de kern.
Want:
– Waarom kan niet worden afgesproken:
 Naar Antwerpen gaan schepen van maximaal x meter lengte en y meter diepgang? Een langzamerhand onstane beperking van vestigingsvoorwaarden lijkt geen ongebruikelijk verschijnsel in de economie. Ondertekening Scheldeverdragen vond plaats voor de ernstigste crisis sinds 1945. Regeringen propageren eindigheid van groei, maar stikken van onmacht.

– Deze Westerscheldeverdieping gaat door op voorwaarde dat het de laatste is en Vlaanderen eventuele verdere containeractiviteiten uitpandig ontwikkelt?
(Zie: Maasvlakte)

En gevoelens zijn gevoelens, maar dat niemand erin geslaagd is het gecontroleerd doorsteken van een polderdijk los te maken van watersnood53vrees maakt eveneens katterig.

Wat discussiematig is misgegaan is, dat teveel niet-betrokkenen zich hebben gemengd. Emigranten, die ons land de rug toekeren omdat ze er gestoord van worden dat iedereen zich hier met van alles bemoeit, kunnen onverminderd op mijn sympathie rekenen.

De commentaren hier vallen trouwens niet tegen,
nog even en men herinnert zich wie hoge snelheidslijn liet aanleggen
zonder meteen treintjes te bestellen.