Bezorgklacht

Onze mat wordt ‘s ochtends om zeven uur twee keer geklopt.
Een keer door PZC en een keer door Volkskrant.
Dinsdagochtend evenwel: nada.
Mijn eigen mevrouw Van Dam had bezorgklachtennummer gezocht & gevonden & gedraaid maar dat mislukte: er moest 1 of 2 worden getoetst teneinde de boodschap over te brengen en wij zijn de laatste Zeeuwen die nog draaien. Daarom het niet bezorgen maar gemeld via respectieve websites, wij kosmopolieten hebben namelijk wel vier mogelijkheden om cyberspace te betreden. In beide gevallen leek de melding aan een gerobotiseerde medewerkster te zijn gelukt, al was PZC de enige die over het welslagen expliciet berichtte via een bevestigings e-mail. 

Daaruit het volgende citaat:
Als u voor 11:30 uur uw klacht heeft doorgegeven, zal de krant voor 15:00 uur nog worden nabezorgd.

Tussen 17 en 18 uur ging onze telefoon twee keer.
Weer een robotstem, die namens het niet bezorgde dagblad zei te spreken en ons in de tweede zin verzocht via het intoetsen van 1 of 2 te laten weten of krant alsnog bezorgd was. Omdat wij, zoals gezegd, nog draaien konden we niet adekwaat &  naar waarheid repliceren. Daarom maar weer hier: Wij hebben dinsdag onze ochtendbladen niet ontvangen en uw robots hebben niet gedaan wat zij hadden beloofd.

2 Reacties

  1. bvde

    Ik heb geen klachten. (Ook geen krant:-)

  2. Mark

    Blijkbaar heb je dezelfde bezorger als mij, want heb gisteren ook de kranten niet ontvangen. En toen ik de VK belde werd gewoon tot 2x toe de verbinding verbroken, dus ook maar gemaild en niks meer van gehoord. Ook nog steeds geen kranten nabezorgd.

Geen reacties toegestaan.